1. Dla ilu osób można zarezerwować konferencję
Minimalna liczba uczestników to 10 osób.
Największa liczba osób, dla której można zarezerwować konferencję w trybie automatycznym jest zapisana obok okna "liczba uczestników".
2. Jak zarezerwować konferencję bez noclegu?
Aby zarezerwować konferencję jednodniową bez noclegu, czyli usługę konferencyjną I, należy wypełnić okno "dzień rozpoczęcia" i "dzień zakończenia" konferencji oraz planowane godziny korzystania z sal.
3. Co obejmuje usługa konferencyjna I?
Usługa konferencyjna I obejmuje: wynajęcie sali, dwie przerwy kawowe i obiad.
4. Jak zarezerwować konferencję z noclegiem dla uczestników?
Aby zarezerwować konferencję z noclegiem dla uczestników, czyli usługę konferencyjną II, należy wypełnić okno "dzień rozpoczęcia" i "dzień zakończenia" konferencji oraz planowane godziny korzystania z sal.
Wpisanie w oknie "godzina" zakończenia, godziny późniejszej niż 09:00, ale nie przekraczającej godziny 18:00 skutkuje dokonaniem dodatkowo rezerwacji usługi konferencyjnej I (pkt 2), natomiast wpisanie godziny późniejszej niż 18:00 skutkuje dokonaniem rezerwacji usługi konferencyjnej II na kolejną dobę.
5. Co obejmuje usługa konferencyjna II?
Usługa konferencyjna II obejmuje: wynajęcie sali, dwie przerwy kawowe, obiad i kolację pierwszego dnia oraz nocleg ze śniadaniem.
6. Jak zapłacić za konferencję?
Usługa konferencyjna I - jeżeli rezerwacja jest robiona na mniej niż 20 dni do konferencji całą sumę należy zagwarantować kartą kredytową lub przelewem elektronicznym. W przypadku rezerwacji z większym wyprzedzeniem istnieje możliwość zrobienia tradycyjnego przelewu bankowego.
Usługa konferencyjna II - jeżeli rezerwacja jest robiona na mniej niż 50 dni do konferencji całą sumę należy zagwarantować kartą kredytową lub przelewem elektronicznym. W przypadku rezerwacji z większym wyprzedaniem istnieje możliwość tradycyjnego przelewu bankowego.
7. Czy w cenie konferencji jest wliczony podatek VAT?
Tak w cenach podanych w systemie jest ujęty podatek VAT.
8. Jak zarezerwować przedłużenie pobytu lub wcześniejszy przyjazd dla pojedynczych uczestników konferencji?
Aby zarezerwować wcześniejszy przyjazd lub przedłużenie pobytu należy wpisać polecenie w instrukcjach specjalnych na formularzu rezerwacyjnym lub skorzystać z automatycznej rezerwacji usług hotelowych - na stronie www.konferencja.net.pl - Rezerwacja Hoteli.
9. Jak zamówić usługi dodatkowe, nie objęte ofertą?
Dodatkowe usługi należy zamówić na formularzu rezerwacyjnym w poleceniach - instrukcje specjalne.
10. Jak zobaczyć zamówienie, zmienić lub anulować rezerwację?
Po zalogowaniu się do systemu w oknie "sprawdź swoje rezerwacje", zostanie wyświetlona lista zleceń/imprez, po prawej stronie listy przy każdej imprezie znajdują się odpowiednie klawisze:
PODGLĄD - umożliwia podgląd obecnego stanu zamówienia
ZMIANA - umożliwia dokonanie zmian w rezerwacji
ANULACJA - umożliwia dokonanie anulacji w rezerwacji
HISTORIA REZERWACJI - umożliwia przegląd całej korespondencji dotyczącej danej rezerwacji
11. Czy istnieje możliwość negocjacji ceny?
Tak, dla dużych specjalnych imprez istnieje możliwość negocjacji ceny (min 300 uczestników). W tym celu należy skontaktować się z operatorem systemu rezerwacja@konferencja.net.pl
|